Pages

Saturday, February 20, 2016

Bapaku P.Ramlee Bab 7 Ibu Dan Bapa Saya Kahwin Lagi


IBU DAN BAPA SAYA KAHWIN LAGI


Apa yang saya ketahui, ibu saya telah pun berkahwin dengan seorang yang juga berkecimpung di dalam industri muzik dan filem. Suaminya yang baru itu bernama Harris seorang pengarah dan pencipta lagu. Kalau tidak silap satu daripada lagu ciptaannya ialah "Kudaku Lari" sementara ayah saya pula setelah sekian lama membujang, akhirnya berkahwin dengan seorang bekas kerabat diraja Perak ibu Noorizan. Setelah berpindah semula ke Singapura, saya tinggal bersama bapa dan ibu tiri saya, Noorizan.

Ketika saya berusia enam tahun, barulah saya sedar dan mengerti dengan hakikat bahawa ayah saya adalah seorang artis besar yang diminati ramai. Saya mula merasa beruntung dan bertuah kerana menjadi anak tunggal P.Ramlee.


SUMBER: Allahyarham Nasir P.Ramlee

1 comment:

  1. Assalamualaikum bro..Masih simpan lg ka buku Bapaku P.Ramlee?

    ReplyDelete

 

Lemonping.com

Babab.net

ruangan iklan untuk disewa

Kalo berminat untuk menyewa ruangan iklan boleh hubungi saya di talian 011 21963078