Pages

Thursday, March 3, 2016

Bapaku P.Ramlee Bab 35 Pijak Badan



PIJAK BADAN


Tabiat bapa saya, lebih-lebih lagi kalau ada masalah di studio, dia akan menyuruh saya memijak badannya. Kalau di Singapura, orang yang akan memijak dan mengurutnya ialah Mr Singh. Di Kuala Lumpur sayalah jadi mangsanya, setiap kali dia pulang dari Studio Merdeka dengan masalah, maka saya akan disuruh memijak badannya. Saya akan memijak seluruh badannya dan kadang-kadang berjam-jam lamanya. Adakalanya sampai dia tertidur, barulah saya beredar, dan kadang-kadang saya pura-pura menangis, maka barulah disuruh berhenti. Itulah tabiat P.Ramlee bapa saya.


SUMBER: Allahyarham Nasir P.Ramlee

No comments:

Post a Comment

 

Lemonping.com

Babab.net

ruangan iklan untuk disewa

Kalo berminat untuk menyewa ruangan iklan boleh hubungi saya di talian 011 21963078